Servicii

Pentru detalii complete, folosește butonul „Mai multe detalii…”

Metoda Feuerstein este o metodă educațională cu vechime și rezultate extraordinare dovedite. Bazată pe procesele cognitive, metoda se concentrează pe dezvoltarea abilității proprii de învățare.

Vorbitul și comunicarea sunt activități naturale care se învață foarte ușor. De la fiecare gângurit al bebelușului până la primele propoziții pe care le formează, totul se desfășoară de la sine. Sunt însă copii care manifestă tulburări de limbaj care, dacă nu sunt corectate la timp le pot da o stare de frustrare și de neputință atunci când ajung în colectivitate sau le pot îngreuna activitatea în cadrul acesteia.

Tehnica Bowen (Bowtech) este o tehnică terapeutică extrem de profundă care are la bază teoria conform căreia, organismul, într-o stare de relaxare totală, își activează capacitatea de a rezolva orice problemă a corpului sau a minții prin readucerea acestora în armonie și echilibru.

Viața ne pune în fața unor situații care ne destabilizează și care ne creează confuzii sau incertitudini și de cele mai multe ori nu știm ce să facem atunci când ne confruntăm cu ele. Sau sunt situații în care avem nevoie de ghidare în procesul de creștere și în atingerea obiectivelor noastre. Și, pentru că uneori este greu să facem asta fără sprijin, aici intervine rolul consilierului cu care poți discuta ce nu poți să recunoști chiar tu însuți, ceea ce ți se întâmplă, te deranjează și nu pare să aibă soluție, ceea ce te frământă dar nu ai curajul să întrebi familia sau prietenii apropiați.

Pe lângă programul propriu-zis de terapie și intervenție prin Metoda Feuerstein, profesorul Reuven Feuerstein a creat și Programul de evaluare dinamică a potențialului de învățare LPAD, evaluare care determină modul în care un copil învață și gândește și care ajută la descoperirea potențialului cognitiv neexploatat.

Testarea LPAD este utilizată pentru a descoperi punctele forte și punctele slabe din punct de vedere cognitiv.

În urma acestei testări rezultă un “profil de învățare” care pune accentul pe potențialul intelectual și nu pe volumul de cunoștințe pe care copilul le deține la un moment dat așa cum rezultă din evaluările statice psihologice.

Pe baza “profilului de învățare” adăugăm un plan de intervenție care conține activități menite să antreneze acele domenii care au nevoie de dezvoltare: funcțiile cognitive, operațiile mentale, zona afectivă și motivațională și eficiența învățării.

 

Pin It on Pinterest

Sari la conținut